//Antwoord
 1. de methode int getX() heeft als returnwaarde de inhoud van de instantievariabele x.
 2. Een negatief getal zet de actor uiterst links/helemaal bovenaan. Dan is x=0. De kleinste waarde voor de positie van een actor is dus 0.
    Een heel groot getal zet de actor uiters rechts/helemaal onderaan. De grootste waarde voor de x-positie van een actor is 1 minder dan de breedte van de wereld. 
    De verklaring hiervoor is dat je begint te tellen vanaf 0. 
 3. Met de methode boolean isAtEdge() kan je vragen aan de actor of hij/zij aan de rand van de wereld gekomen is.
 4. Met move(...) verplaats je de actor. De x-waarde wordt gewijzigd.
 5. Met de methode void setRotation(int rotation) stel je de waarde van rotation in als nieuwe hoek (absoluut)
    Met de methode void turn(int amount) tel je de waarde van de parameter op bij de huidige hoek (relatief)
 6. De kat op een zij leggen kan eenvoudigst met de methode void setRotation(int rotation). Geef als waarde voor de parameter 90 of -90 in.
    De kat beweegt nu 3 cellen in de richting van de opgegeven hoek (naar boven of naar onder). Nu zal de y-waarde wijzigen !!