//Antwoord
    public void initEarth()
    {
        //Maak 3 tomatenstapels toe met elk 15 tomaten. 
        TomatoPile tom1 = new TomatoPile(15);  //(*)
        TomatoPile tom2 = new TomatoPile(15);  //(*)
        TomatoPile tom3 = new TomatoPile(15);  //(*)
        //In de wereld zetten 
        addObject(tom1,300,300); 
        addObject(tom2,400,100); 
        addObject(tom3,500,500); 

        //Plaats 1 ruimteschip. Ook hier moet je de positie hard-coderen zodat het schip op land staat.
        Ship schip = new Ship();
        addObject(schip,200,500);
        //Vanuit het ruimteschip vertrekken 20 greeps in een willekeurige richting, op zoek naar tomaten.

        for(int i=1 ; i<=20; i++)
        {
            Greep greepje = new Greep(); //(**) moet in de lus staan - de lokale variabele wordt elke keer opnieuw gemaakt
            addObject(greepje,200,500); 
        }       
    }

//in de constructor toevoegen:
     setPaintOrder(Ship.class,Greep.class,TomatoPile.class);
     initEarth(); //automatisch initialiseren