//Antwoord
public void initEarth() { //Maak 3 tomatenstapels toe met elk 15 tomaten. TomatoPile tom1 = new TomatoPile(15); //(*) TomatoPile tom2 = new TomatoPile(15); //(*) TomatoPile tom3 = new TomatoPile(15); //(*) //In de wereld zetten addObject(tom1,300,300); addObject(tom2,400,100); addObject(tom3,500,500); //Plaats 1 ruimteschip. Ook hier moet je de positie hard-coderen zodat het schip op land staat. Ship schip = new Ship(); addObject(schip,200,500); //Vanuit het ruimteschip vertrekken 20 greeps in een willekeurige richting, op zoek naar tomaten. for(int i=1 ; i<=20; i++) { Greep greepje = new Greep(); //(**) moet in de lus staan - de lokale variabele wordt elke keer opnieuw gemaakt addObject(greepje,200,500); } } //in de constructor toevoegen: setPaintOrder(Ship.class,Greep.class,TomatoPile.class); initEarth(); //automatisch initialiseren